بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

maxbizz@mail.com

پوشش معدنی

در این روش سازه ساختمان با پاشش مواد معدنی مقاوم در برابر آتش برای مدت زمان معینی محافظت می شود.  میزان ضخامت پاشش مواد بستگی به طراحی سازه و مدت زمان مورد نیاز مقاومت در برابر آتش دارد. استفاده از این پوشش ها به دلیل اطمینان از صحت عملکرد و دقت اجرا از رنگ ها رایج تر است همچنین نسبت به پوشش دیگر از خواص مقاومتی بهتری برخوردار می باشند و می توانند سازه را تا چهار ساعت در مقابل آتش عایق کنند . این مواد به روش پاششی اجرا می شوند .

پوشش منبسط شونده

این پوشش ها معمولاٌ بر پایه آب یا حلال می باشند و  با ضخامت حداکثر 6 میلی متر اجرا می شوند. در هنگام وقوع آتش سوزی با بالا رفتن دما محیط ، در سطح رنگ یک سری واکنش های شیمیایی رخ داده و گازهای خنک کننده ای آزاد نموده و با پف کردن تا حدود 20 برابر ضخامت اولیه شان ازدیاد حجم داده و یک لایه عایق زغالی(char) تولید می کنند و از سازه ساختمان در برابر آتش حفاظت می نمایند. از این پوشش ها در شرایط خاص به منظور حفاظت از سازه های فلزی و سطوح داخلی ساختمان استفاده می شود. 

پوشش های ضدخوردگی

شرکت اکزونوبل اینترنشنال پینت با بیش 300 سال سابقه تولید رنگ دردنیا یکی از پیشتازان تکنولوژی در زمینه رنگ های محافظتی بوده که شامل رنگ های محافظتی خاص در آب شور و همچنین پوشش های حرارتی خاص میباشد.